czwartek, 8 sierpnia 2013

Bonjour!

Wprowadzenie.

   Metody nauczania języków stosowane w szkołach często nie są efektywne dla większości osób. Kiedy nie mamy możliwość wyjechać do kraju, którego języka chcemy się nauczyć, trzeba znaleźć metodę, za pomocą której będziemy poznawać język. Moją metodą jest kompilacja kilku metod, które uznałam za najlepsze ze wszystkich, z jakimi się spotkałam. Metod, które u mnie się sprawdziły. Nie mówię, że zadziałają na wszystkich, ale jedno jest pewne: regularna praca z językiem podziała na każdego :-)

  Na blogu będę komentować na bieżąco metody jakie poznaję i te, które już poznałam, aby przy nauce kolejnego języka mieć pewien ukształtowany szablon uczenia się. Na pewno pojawią się również zwroty francuskie, elementy nawiązujące do francuskiej kultury czy fragmenty książek o podobnej tematyce, z którymi się spotykam, abyśmy mogli lepiej poczuć język.

  Zapraszam do śledzenia mojego bloga, nowości będą pojawiać się również na mojej stronie na facebook'u. 
Au revoir!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz